DESTEK VE SERVİS
Bilgi Teknolojilerinde yaşanılan sıkıntılar, genelde kritik seviyede risk oluşturur. Müşterilerimizle yaptığımız bakım anlaşmaları ile 7/24 destek sağlanmakta, en kısa sürede sorunlara müdahale edilmektedir.

Kurumunuzla yapacağımız bakım anlaşmaları kapamında;

- Sistemlerinizin ücretsiz olarak keşfini yaparak; sistem yapınızı, envanterinizi, mevcut sistemlerinizin güncel sağlık durumunu tarafınıza raporluyoruz.
- Sistemlerinize 7/24 saat esasına göre Yerinde veya Uzaktan Destek hizmetleri sağlıyoruz.
- Düzenli olarak sistemlerinize bakım ve güncelleme işlemlerini yapıyor, kritik sorunların ortaya çıkmadan çözüme kavuşmasına destek sağlıyoruz.
- Lisans süreçlerinizi takip ederek, zamanından önce bilgilendirme yapıyor veya Kurumunuz adına güncelliyoruz.
- 6 Ayda bir, tüm sistemleri derinlemesine inceleyerek Risk Analiz Raporu hazırlayarak bilgilerinize sunuyoruz.
- Sistemlerinizde meydana gelen hasar ve arızaları mümkün olan kısa zamanda ve en düşük veri kaybıyla sonuçlandırıyoruz.
İletişim
Merkez Şube
ADRES: Malazgirt Mah. Miktar Sokak Aydın Apt. No:11 İç Kapı No:2 Sincan / ANKARA
TELEFON: +90 (312) 557 2 333
MOBİL: +90 (545) 390 11 60
Copyright © 2019 KETEN Ltd.